Posted Tue, April 10, 2012 9:05am EDT

One Direction Strips Down At Sea — 15 New Pics

Posted Tue, April 10, 2012 9:05am EDT

Leave a Reply

To comment, please fill in the fields below, enter your comment and select the Comment button.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

View Comment

Katie

Posted at 11:36 AM on January 4, 2013  

Hi I am Harry’s number one fan nobody else is

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Catarina

Posted at 8:51 PM on January 9, 2013  

Ya right I am

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

shabalabadingdong

Posted at 6:18 PM on January 3, 2013  

did you here milk comes out one of them

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Harry lover

Posted at 3:54 PM on January 1, 2013  

Still so handsome

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

misty

Posted at 7:27 PM on December 31, 2012  

I love harry he’s really cute and so are the rest and I started off not likeing 1D and now I love them cuz there really good!!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

bpelluchon

Posted at 8:32 PM on December 27, 2012  

you all lokk hot guys

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Ray69

Posted at 8:52 PM on December 25, 2012  

4 He has FOUR nipples! Wow I’m late!Still pretty cool.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

breanna abney

Posted at 12:27 PM on December 24, 2012  

Am i the only one that sees that there boats name is just for funlolololol

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

freya

Posted at 10:39 AM on December 15, 2012  

OMG i love harry i feel so sorry about your 4 nipples i would still marry you !!! i am 17 i am going to be in a band when i am older I LOVE YOU,YOU ARE SO HOT i am looking for a band i would love to join your band OMG i could sing with you hope you read this from freya lilly lyons

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

freya

Posted at 10:40 AM on December 15, 2012  

OMG i love harry i feel so sorry about your 4 nipples i would still marry you !!! i am 17 i am going to be in a band when i am older I LOVE YOU,YOU ARE SO HOT i am looking for a band i would love to join your band OMG i could sing with you hope you read this from freya lilly lyons

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Hagann Kelly

Posted at 10:26 PM on December 9, 2012  

Omg Liam your killin me!!!! Your soooo HOT!!!!!!:)

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

cami & neya

Posted at 5:50 PM on December 8, 2012  

ohhh damn. i could live with his four nipples
^_^ ugggghhhh sooooo hoott!!!!!!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

FutureMrs.Styles

Posted at 8:23 PM on December 7, 2012  

Harry Styles is the sexiest person alive… I mean C’mon, he is HOT!!!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

C. Style

Posted at 2:45 AM on December 22, 2012  

Someone is smart :D!!!!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

110703

Posted at 7:46 AM on January 3, 2013  

hi

 
Share this comment at Share with Twitter

GottaLoveLouis

Posted at 4:33 PM on January 12, 2013  

So is Louis

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Aaliyah coates

Posted at 1:30 PM on December 3, 2012  

i love you harry

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Bianca

Posted at 9:42 PM on November 29, 2012  

Only Harry makes that look sexy

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Bianca

Posted at 10:53 PM on November 27, 2012  

Sooo sexy

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Liz

Posted at 6:06 PM on November 22, 2012  

I know him so well go to school with him lol love him so much

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

angel annick

Posted at 6:40 PM on December 28, 2012  

Ur sooo lucky! U seriousally know him? I would KILL 2 evn talk 2 him, any of em actually. U gotta help me. Please! I’m a small town girl,14, and I can’t afford 2 go 2 concerts or anything. Is there ANY other way I canmeet them? Btw, I’m not a crazed fan like he’s mine, back off! But I really like their music and well, they’re hot. But um, anyways, can I have his #? Or something? Please?? If not its cool. Thanks 4 reading this…if u did.
-Angel Annick-

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

madison

Posted at 11:01 AM on November 22, 2012  

those are either birth marks or beauty marks

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Harrys styles future gf

Posted at 10:49 PM on November 21, 2012  

I fell I wanna make out with him. So sexy.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

purple

Posted at 5:53 AM on November 19, 2012  

so hot!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Sami

Posted at 12:07 AM on November 19, 2012  

Really! Harry Styles, Niall Horan, Zayn Malik, Liam Payn, and Louis, is not YOURS! they don’t even know you, how can you say yet are yours! I hate when fans do that, I love all 5 of the boys but I never claim them as mine I don’t go that far

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Young mother

Posted at 12:30 PM on December 17, 2012  

Finally someone with some sense!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Girl online

Posted at 10:33 PM on November 17, 2012  

He’s so freaking sexy😍

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Mrs Horan

Posted at 5:44 PM on November 17, 2012  

Niall is mine! back off >:( Love youu Nialler

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

lieza

Posted at 2:12 AM on November 17, 2012  

i really agree to every one that likes or luvs harry

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Lauren

Posted at 2:48 AM on November 16, 2012  

Harry is my love <3

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Rachael

Posted at 4:39 AM on November 16, 2012  

Think again he is mine. I have loved him 4 like ever and i even made a scrap book about him. I LOVE HARRY STYLES AND ZAYN MALIK!!!!!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Bailey

Posted at 9:55 PM on November 15, 2012  

Lol same. But I think harrys way hotter in cant decide

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Kyrstin

Posted at 5:11 PM on November 14, 2012  

I love Niall so much!!!!!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

MARGRITA

Posted at 10:37 PM on December 7, 2012  

I LOVE ZAYN MALIK BACK OFF HES MYNE :) I GO OUT WITH HIM YOUR TALKING ABOUT MY BOYFRIEND!!!!!! LOVE U BABE

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Alexxis

Posted at 7:40 PM on December 12, 2012  

U don’t know so how can u call him babe and he is already dating someone else

 
Share this comment at Share with Twitter

saleeah &aliyana

Posted at 1:32 AM on December 29, 2012  

OMG Harry is sooooo hot no matter what it is what’s on the inside that counts hey harry what’s the youngest you’d date I’m 10 or can I at least give you a hug or a signature plz :-)

 
Share this comment at Share with Twitter

saleeah &aliyana

Posted at 1:41 AM on December 29, 2012  

Zayn my sis loves ya & if you think I’m young she’s 8 harry I would kill for 1ticket my family has so lil money & my mother just fracterd her leg so I’m so sad but I can at least I can watch videos. And by the way you make the four nippples look hot!!!!!!!!!!

 
Share this comment at Share with Twitter