Rihanna Vs. Miley Cyrus: Who Twerked Better? — Vote

Wed, October 2, 2013 4:05pm EDT by 71 Comments
Miley Cyrus Rihanna Twerking
Courtesy Of Vevo, Getty, FameFlyNet

Leave a Reply

To comment, please fill in the fields below, enter your comment and select the Comment button.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

View Comment

navykhalifa

Posted at 1:58 PM on December 11, 2013  

rihanna is the best rihanna is the one rihanna is the queen.miley it’s nothing of rihanna

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

brian

Posted at 10:59 PM on November 12, 2013  

I thought twerking was made popular by black artists n yin yang twins 10 years ago.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Hey hey hey

Posted at 5:09 PM on October 12, 2013  

Miley cant twerk she pops her back hard

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Damn!

Posted at 1:24 PM on October 8, 2013  

Not this again.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

FancyThat

Posted at 2:41 PM on October 6, 2013  

Miley wants to be the next RiRi, but Miley had her music videos and did her stage performance before RiRi started the music video for “Pour It Up”? Oh.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

haha

Posted at 7:52 PM on October 7, 2013  

rihanna made the video back in may lol

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

guru

Posted at 9:43 AM on October 5, 2013  

Good news chris brown just pour his hrt out on guardains .all u fake rappers who think they can make a name by going after chris brown to make ur way to the top…be ready he is coming bck to take his crown and throne.watch out..a born leader is a born leader..X album is dropping soon

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

keshini

Posted at 9:06 AM on October 5, 2013  

heyy it is not about competition, it is about talent. u guys are geting misled. u will instead be losing ur fans like this.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Black and Green day

Posted at 6:18 AM on October 5, 2013  

there is no need to compare them two chick cause miley wanna be the next Riri (Rihanna)

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Rylee

Posted at 3:59 PM on October 4, 2013  

Is HL seriously asking who twerks better? miley is NOT twerking, she’s trying but she’s failing big time. She’s a wanna be Rihanna but Rihanna is the queen and there isn’t room for imitations.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

heauxism

Posted at 11:32 AM on October 4, 2013  

meme yhu sound bitter like a broke kid who gt ripped off a niqqa. . .u hate much on riri. Rih ddnt pay fr twerkin. She paid to strip get yo fatcs ryt hoe. U r so bitter

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Meme

Posted at 4:40 PM on October 5, 2013  

@heuxism: yeah. Rihanna pays for everything. But she couldn’t even pay a man to be with her. Lol. I guessed you can’t buy everything with money. Lol

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Olivia

Posted at 11:13 AM on October 4, 2013  

Twerking here, Twerking There, We see twerking everywhere. Who twerks better? Miley don’t take this to heart, but Rihanna’s got you beat and made it an art!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

RihannaNavy

Posted at 11:21 AM on October 4, 2013  

OMG hahahaha so funny. No one can top Rihanna

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Wilma

Posted at 11:10 AM on October 4, 2013  

Rihanna of course. Miley played a better Hanna Montana than the crazy slutty nut she’s trying to play now. Who’s advising this girl? She looks a cheap fool.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Molle

Posted at 11:44 AM on October 4, 2013  

Express her self

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Pam

Posted at 11:01 AM on October 4, 2013  

Rihanna got a women body. Miley got a boy body. There’s no contest.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Yolanda

Posted at 10:59 AM on October 4, 2013  

This article is stupid. Miley is causing controversy by being naked and trying to copy Rihanna. Rihanna’s been pushing the limits for years now and Miley just got in the game and she isn’t up to the task if you ask me. She looks like a 5 year old gone crazy.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Elizi

Posted at 10:55 AM on October 4, 2013  

sorry but miley cant compare to Rihanna no matter how hard she tries and shes tryin hard

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Renne

Posted at 10:53 AM on October 4, 2013  

I think twerking on water is sexier than twerking with a foam finger, so gonna give this one to Rihanna for creativity.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Helen

Posted at 10:52 AM on October 4, 2013  

They both show way to much skin, and are provocative, but Rihanna can pull it off. Miley looks like a child playing dress up. She’s a hot mess lately and a Rihanna wanabe.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Tammy

Posted at 10:50 AM on October 4, 2013  

Duh! Rihanna wins this one hands down.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Kendra

Posted at 10:49 AM on October 4, 2013  

Ummm..but Miley isn’t twerking. She looks ridiculous flashing her bitty parts everywhere. Rihanna got this one hands down.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Samiam

Posted at 10:46 AM on October 4, 2013  

Thought it was turnpiking ?

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Athena Cole

Posted at 9:13 AM on October 4, 2013  

Omg, yall really pay no attention to black culture, do you? I can NOT believe you get paid to write. Twerking BEEEEEN around, but it’s always been a “black thing”, so mainstream couldn’t care less. I really don’t understand how these uncultured people get into entertainment blogging.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Mimi

Posted at 2:22 AM on October 8, 2013  

IKR? I just found out tonight, on the phone w/my mama and my aunt, that they were “twerking” back in the early 60s, and they called it “walking the dog”. Just like the song! It was raunchy back then but they were doing it, and I’m SURE people did it way before that. Booty shaking has been around for thousands of years, probably.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Shaan

Posted at 8:53 AM on October 4, 2013  

Serously though, who wrote this article? Twerking is Miley’s signature now? She started it? Lmfaoo yall got to be kidding me. Know your history before you write an article please. Yall making it sound like Miley did it first and Queen Rih coppiedlike byeeee foh

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

sandra duncan

Posted at 11:13 PM on October 3, 2013  

Is this a SERIOUS question HL?? You guys are joking right?? No comparison Miley is trying way too hard there is something wrong with all those Disney kids…………Anyway RIH has this hands down sorry but Miley looks a hot mess as of lately, she needs a better PR rep……..PIU video is too damn provocative for words didn’t know RIH can move her a$$ like that got to LOVE her………RIH keeps these BASICS all up their feelings that poor man Teyana thought she could twerk somebody lied to him jealousy is a sad thing……Word of advice Teyana know how to pick and choose your battles you looking real THIRSTY right now……. Teyana stop with the weight lifting, get some more estrogen shots and some plastic surgery because you look like a pit bull on steroids..lmao Anyway I wonder who Mom Breezy was talking about because Dirty Hood is still hanging around CB inquiring minds wants to know Mom Breezy please just @ them in your next post………..Damn I wonder if it was ketchup Mom Breezy went Gully and Gaza on that a$$ don’t worry Mom Breezy I am with you and I am not even Team Breezy(smfh) they all need to GO…………I was reading where Snoop Dog told ASAP that when you mature you lose a lot of friends and I believe that, CB just needs to group the heck up…………….PS some detoxification will help………lol

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Meme

Posted at 5:14 PM on October 3, 2013  

Damn Rihanna is the first black women to twerk? This is hilarious. Lol. She gotta go to a strip club just to learn that? LMFAO

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

taylor

Posted at 9:57 PM on October 4, 2013  

any 1 ever seen Meme body mash up for some1 in their 20– ish Sunny some family 2 kae fairy godmother old small and FAT PLENTY WAIST~~~~AND NOOOOOOOOOOOOO HIPS

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

faith priscilla

Posted at 9:43 AM on November 20, 2013  

miley is just somebody from today and rihanna is a professional so the isnt a competition coz it all goes to riri

 
Share this comment at Share with Twitter