Chris Brown Cozies Up To Karrueche Tran Look-Alike For New Video

Wed, March 13, 2013 10:21pm EDT by 112 Comments

Leave a Reply

To comment, please fill in the fields below, enter your comment and select the Comment button.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

View Comment

charming

Posted at 8:22 PM on March 14, 2013  

riri have to let things take a course everything don’t happen as you would like them to be but patience is the key . give more of her time to herself

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

charming

Posted at 8:19 PM on March 14, 2013  

how long did the other chicks and CB last .Kae was with him 2yrs i wonder what she was doing . he still be having ties .

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Lala

Posted at 8:02 PM on March 14, 2013  

LMAO so now Chris only with Rih for her millions!!! The stories you Kae stans come up with. He loved that Asian so much that he dropped her without a second thought.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Kiki

Posted at 8:11 PM on March 14, 2013  

@Lala
whats so funny about that as his obv had to make a choice Riri won due to her fame and money,but yet Chris still got love for Kae that she still stays in his condo and looks after Chris two pitbulls DD & maybelline,so you really feel that Chris does no longer visit his pets & Kae lol

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

charming

Posted at 8:01 PM on March 14, 2013  

Riri going out hard for this love hope she gets it right this time . she had CB ,she didn’t had to win him then . and just like her Kae is saying she would always love him too . so chris knows he’s well loved

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

stephanie

Posted at 7:55 PM on March 14, 2013  

Well she definitely don’t look like rihanna!! lmfao. Chinese or vietnamese. Still Asian. Chris knows asians the best. Chris is only with rihanna, because she got millions. But without that million even without the money he still has that asian taste on the tip of his tongue.lol.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

charming

Posted at 7:51 PM on March 14, 2013  

its crazy Riri probably asking him how he came up with this choice . when she see this woman its like the Kae reply button . it would really make 1 think

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

jesi

Posted at 7:46 PM on March 14, 2013  

Just because this girl in the video is from Asia it does not mean that she looks like karrueche .IN FACT SHE DOES NOT LOOK AT ALL LIKE KARRUECHE TRAN.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

charming

Posted at 7:46 PM on March 14, 2013  

riri out in the world and consider herself to be the baddest chick but she seems to be still reading the fairy tales . she still needs to find herself .

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

stephanie

Posted at 7:44 PM on March 14, 2013  

I guessed that song by chris “She ain’t you” isn’t about rihanna and the song “Stay” isn’t for chris either huh Bvire? It’s just a song then…LMFAO. Thomas king: You know it!!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Lala

Posted at 7:43 PM on March 14, 2013  

People really sound dumb talking about a song that hasn’t even been released yet. Yall could atleast wait to hear the lyrics before you determine who the song is about lol. First of all this girl looks nothing like Kae so yall stay reaching. Secondly the song is called fine china so yeah it would only be fitting to use a Chinese woman. On top of that I thought Kae was Vietnamese not chinese so yeah

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

stephanie

Posted at 7:41 PM on March 14, 2013  

That’s right Kiki. These ri stans are delusional and forever in denial. Lmfao.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Kiki

Posted at 8:04 PM on March 14, 2013  

@Stephanie
co-sign lol

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Thomas Kingi

Posted at 7:38 PM on March 14, 2013  

Whats this thing about smokiing weed, yol!!! facial hair is a weed.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Thomas Kingi

Posted at 7:37 PM on March 14, 2013  

Chris Brown you should goo back with her, sounds like you can’t get over her, all else you would of made that video.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

bvire

Posted at 7:34 PM on March 14, 2013  

As usual! its just a song! Chris and Rihanna have a understanding when it comes to them! nothing to worry about? Chris won’t hardly mess up nothing with Rihanna for a video? They love each other to much! Bye!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Kiki

Posted at 7:12 PM on March 14, 2013  

Oh Rihoe stans get a grip,cus it funny how every single love song Chris has ever made it’s refering to Riri,but now he has an asian girl staring in his video called fine china, theres no way it could be about Kae its still gotta be about Riri (ROLLED EYES)
Whether the lyrics of the song are called fine china or not, he did not have to use an asian girl he could of used a black female also, but chris choose not to.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

stephanie

Posted at 7:00 PM on March 14, 2013  

Yes you’re right yup! She’s a taller version of kae so rihanna better watch out, because this girl got the asian persuasion that chris likes and the height and the body and she’s a model. Kae isn’t the only one rihanna gotta watch out for you know?LMFAO.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Yup

Posted at 6:51 PM on March 14, 2013  

Nooooooo she can’t look like Kae…… right “navy”.?. Your correct she’s much taller lol… TeamKae.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

stephanie

Posted at 6:50 PM on March 14, 2013  

You know what the funny thing is about men? They love to have what they can’t get. Says kae. Noticed when he is with kae his songs are for rihanna? Now he is with rihanna but his songs seems to be towards kae. Listen to the song “I used to be your man,then I woke up as your friend”. That is for kae, because now he is with rihanna. And this song is for kae, because it’s says fine china. And china is asian and kae is asian. He ain’t saying no fine black women.Lmfao. So delusional ri stans he is not referring the song to ri.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

stephanie

Posted at 6:45 PM on March 14, 2013  

Damn. Just saw the video of “Fine China”. Damn. The girl does look kind of like Kae sooo much. Rihanna stans are definitely in denial.Lol. I just saw a short clip of it and she looks asian. Hmmm. And he named it fine china with an asian girl in the video. Hmmm. He knows asians the best. The guy still has that taste for asian persuasian that he thought he want to leave behind, but the taste is still there.lol. No wonder ri fans are threatened by kae so much that’s why they are hatin’ on her so bad even if she isn’t even in the picture with chris and rihanna no more.lol

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

princessjane23

Posted at 6:49 PM on March 14, 2013  

@stephanie well duh its called FINE CHINA what do you want a black girl in it? There is not intellects in you is there?

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

TEMP SIMMS

Posted at 6:37 PM on March 14, 2013  

I see you RIRI fans still get upset with all of the KAe postings. Could it be that CHris actually developed feelings for someone else………OMG

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

....

Posted at 5:41 PM on March 14, 2013  

And rihanna is a tall skinny black man

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

TRUTH.

Posted at 5:07 PM on March 14, 2013  

@ based on atruu story
Hold on! Are you saying that karruch, aka karate is prettier than Rihanna? Man you are damn sick go and see doctor. Karate is just a lil Asian boy period.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Kiki

Posted at 7:03 PM on March 14, 2013  

@Truth
lets see what you look like

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Monroee

Posted at 4:20 PM on March 14, 2013  

Well… It’s is called “Fine China” sooooo.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Until lify boats oooyea

Posted at 4:18 PM on March 14, 2013  

He is singing about both of them girls rihanna n karrueche

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

charming

Posted at 3:12 PM on March 14, 2013  

chris knows how to hold onto to these two girls . its a possibility he’s singing about both of them. u would think he’s singing about 1 but picturing the other .the man has his heart in two places .

 Reply
Share this comment at Share with Twitter