Rihanna Posts New Sexy Butt Shot On Instagram

Wed, March 6, 2013 9:41am EST by 133 Comments
Rihanna Butt
Courtesy of Instagram

Leave a Reply

To comment, please fill in the fields below, enter your comment and select the Comment button.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

View Comment

DULAL BANERJEE

Posted at 6:59 AM on April 10, 2013  

Sexy…

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

RONNIE5

Posted at 1:41 PM on March 9, 2013  

NICE BUTT………………SO WHAT!!!!!!!!!!!!!!!!!! ALL THE HATERS NEED TO LOOK INTO THEIR OWN LIFE AND SEE WHY THEY JUST LOVE TO HATE SOOOO MUCCCCCHHHHHHH

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

london ylop

Posted at 2:25 AM on March 9, 2013  

maybe some of yall is a hoe as yuor self nice strip pic

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

RONNIE5

Posted at 11:39 PM on March 10, 2013  

@london ylop…………….maybe your little girls will be hoes in the strip club where you work

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

lina

Posted at 11:50 AM on March 8, 2013  

yes she posted SO WHATTTTTTTTTTTTTTT

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

kim g

Posted at 3:29 PM on March 8, 2013  

thats not right,or better yet she should choose to be a stripper rather than a singer,that will suit her better,taking clothes off with no reason smh! where is her manner???

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Lala

Posted at 9:43 AM on March 8, 2013  

LOL you people kill me calling Rih a hoe just because she likes to bare skin! She is from freaking Barbados where you can be half naked all the time. It’s no different then people who walk half naked in Miami on a daily basis.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

kim g

Posted at 6:37 AM on March 8, 2013  

i always call this girl a hoe, and these pics proves me right,the girl should learn how to keep her clothes ON!,does she has manner??? this shows how insecure she is,and still there are some crackheads who support her! like seriously??

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

RONNIE5

Posted at 11:43 PM on March 10, 2013  

@Kim gHOE………in the future dont be surprised when your child becomes a crackhead…………..and a hoe!!!!!!!!!!!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Jo UK

Posted at 4:55 PM on March 7, 2013  

Jesus!! What a lot of hate coming from all angles. All I know is I’d love my arse to look like this and not because its Rihanna’s. I’m sure I was born with a backside down to my knees so a nice pert derrière would be most welcome

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Mr. J

Posted at 4:05 PM on March 7, 2013  

Not enough junk in her trunk for me, she’s lost a lot of junk. Riri about 4 years ago had a lot of junk…maybe she’s healthier now that she’s lost weight. Health is more important…

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Kiki

Posted at 11:40 PM on March 6, 2013  

@kiki = loser
Or are you actually Sandra Duncan you bipolar bytch DUH! as its a lil too coincidental how you both have made the exact same spelling error while posting the name Russaurd
LMFAO AND THIS BYTCH CLAIMS I CANT SPELL AS SHE CANT EVEN COPY A NAME RIGHT

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Kiki

Posted at 11:01 PM on March 6, 2013  

@Do as I say not as I do…
i know i’ve got alot oh haterz on here out of pure jealously,but i’m not wearing a swimsuit actually its is an all in one hot pants suit.
I have the figure so if i choose to wear those type of clothing when i am out partying my prerogative So dont be jealous because your skank *ss could never pull off this outfit
i hardly compare my outfit to Rihoe as do you see me postinhg pictures in just a thong or topless pic’s,or playboy type pic’s no you dont so which part am i a Hypocritic

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

hmmm...

Posted at 10:23 PM on March 6, 2013  

Personally, I wouldn’t take a picture like that, but she has a nice body and can do what she wants I guess. It’s funny hearing all the haters though. The fact of the matter is that she gets all this publicity right before her tour…at the very least, this girl is a smart businesswoman.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

TEMP SIMMS

Posted at 9:23 PM on March 6, 2013  

@kIKI…Its the real TEMP. I have to say that because “YOU KNOW WHO” has been using my name to post comments, yet she is always telling everyone else to get a life. That sh*t is to funny!! I see you have been holding it down girl…do the Damn thing!!!! and don’t worry KIKI because if you log onto other websites, RIRI is getting straight TRASHED for this pic today. Only middle school age girls think this shi* is cute. Everyone else with some sense knows, something is so off with her. INSECURE!!!!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Kiki

Posted at 11:10 PM on March 6, 2013  

@ temps i know its only lil gutter hoes and young tings and ole spinsters that idolize that nastyminded woman.
Yeah i know her stank *ss it gettting run on quite a few other websites,which is prob why one Rihoe stan in particular chosse’s to only post her vermin on this blog website as she prob feel safer with her lil lynch mob on here.. lol
Damn you should of checked out urbanmag website as apparently that sidekick Melissa Forde started beef with Ciara on instagram and she got proper run for it.Jezz you would think a woman of Rihoe status wouldn’t feel the need to be constanly starting unnecessary drama but it is what is it an insecure hoe *ss lol

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

kim g

Posted at 6:43 AM on March 8, 2013  

@temps &kiki you guys are right, they might think that we’re haters but atleast we always tell the truth even if rihoe stans hate!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

frtf

Posted at 9:16 PM on March 6, 2013  

That is not Rihanna lol

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

TEMP SIMMS

Posted at 8:59 PM on March 6, 2013  

Boy I tell you the blog is in overdrive tonight with comments, I don’t know whats wrong with RIRI, but I do know something is off BIG TIME and yall can stay defending her, but everytime she post pics like this for the world to see, and unpaid at that, she is gonna be labeled a whore…..put some damn cloths on RIRI in 2013. This shi*T is getting boring with her right about now. (Yea I said it)!!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Kiki

Posted at 9:04 PM on March 6, 2013  

@ hey Temps what up lol

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Do as I say not as I do...

Posted at 10:22 PM on March 6, 2013  

@ Kiki…I feel bad for you. Insecure little girl. If you knew you were as beautiful as you think you are, you wouldn’t feel the need to take pictures of yourself in a swimsuit and heels then call out Rihanna for basically the same thing. Her thong is like half of the bikinis out there. Hypocritical much?

 
Share this comment at Share with Twitter

Rihanna

Posted at 8:22 PM on March 6, 2013  

This is Rihanna my friend kept telling me about this site lol i’m bored thought i would check it out everything about me and my boo wow i hope everybody on here going to come out and show some love for my Diamonds Tour i work hard and it’s going to be dope this is real entertaning to me i can’t stop laughing xox your girl Riri

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Kiki

Posted at 8:58 PM on March 6, 2013  

@Rihanna oh please,THIS SITE GETS FUNNIER BY THE SECOND!
I know i’ve been mean but pleaseeeeeeeeeeeee can i have your autograph so i can then flog it on ebay for some gas money…
LMFAO

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

RONNIE5

Posted at 8:06 PM on March 6, 2013  

@Sandra D. You make me laugh. I do think KIKI is being paid for her INSULTING comments because I cannot believe d gal got so much hatred for RIRI. She is JEALOUS and aint got a man that is why she needs HL. We shouldnt stoop down to her level because she is TRASH. Her parents cant be proud of DATT!!!!! God forbid if she has any kids. All she could teach them is hatred with her dutty stinking mouth. For all the men, oops sorry, BOYS who like KIKI you would only like her for her mouth………..make better use of it!!!!!!!!!!! because we do not need nothing out of it thanks or her hands……know wot I mean

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Kiki

Posted at 8:28 PM on March 6, 2013  

@RONNIE5
SHUT the fck up you hypocritical delusional fool, with your one stan supporter up on here,i have a man sweety do you lol

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

jackie mendex

Posted at 7:58 PM on March 6, 2013  

@ Sandra no i’m not God why can’t comment after this i will not respond but i’m sure you be up to 4am defending Rihanna no life everybody have diffrent opions and you want everybody on you side yea her life private so why u always on here saying thing u shouldn’t be on here do u have a men i bet not lol cuz u put to much time on here i’m not coming back on here good luck arguing wit yourself cuz i’m sure your goinh to respond bye

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Sandra Duncan

Posted at 7:24 PM on March 6, 2013  

seems as hollywoodlife is my life,they have just decided to upgrade me to a paid blogger,
@Bonnie Fuller #PAYING ME !!!!!!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Sandra Duncan

Posted at 7:20 PM on March 6, 2013  

Do you have a life other then hollywoodlife? as it sure does not show.ha ha

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

perry

Posted at 10:26 PM on March 8, 2013  

@sandraduncan
Shut it because it seems as though it’s the only life you have got. Go get one you loser.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

russaurd

Posted at 6:33 PM on March 6, 2013  

u all is some hating #itch’s as i have just peeked this blog & that Kiki girl is no way ugly
(by the way i am a guy)

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

sandra duncan

Posted at 6:39 PM on March 6, 2013  

@russard
No one said she was ugly, she is average looking and in no way compares to RIHANNA What you need to do is ask her on a date and give her some d*** so she can stop hating on RIH lol

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

russaurd

Posted at 7:07 PM on March 6, 2013  

@ Sandra
beauty is in the eye of the beholder,Rihanna is a stunning looking lady,& that girl Kiki is definitely what i would define as a babe.

 
Share this comment at Share with Twitter

sandra duncan

Posted at 7:20 PM on March 6, 2013  

@russaurd
That’s SO TRUE!!!! Now ask KIKI on a date and explain that to her, maybe she will stop HATING on RIH ;)

 
Share this comment at Share with Twitter

Kiki

Posted at 8:23 PM on March 6, 2013  

@Sandra
i have a boyfriend thanks,his on one of my pic’s on my gravata account.
why don’t you ask that guy if you can have some of his dick, as it might just release all you’re dried up ole pent up frustrations.
lol

 
Share this comment at Share with Twitter

sandra duncan

Posted at 6:42 PM on March 6, 2013  

@Russaurd
BTW She doesn’t know how to spell so you should just call yourself RUS it will be easier for her lmao

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Judy

Posted at 11:39 PM on March 6, 2013  

I meant her grammer is…damn blackberry keeps changing my words…

 
Share this comment at Share with Twitter

Kiki

Posted at 8:19 PM on March 6, 2013  

@ Russaurd
thanks for the compliment

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

kiki = loser

Posted at 10:19 PM on March 6, 2013  

says Kiki (aka Russard!)

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Kiki

Posted at 11:17 PM on March 6, 2013  

@kiki = loser
jealous are you cus a guys paid me a compliment.unlike you i dont need to make up fake ids on here to big up myself
DUMB *SS FOOL LOL

 
Share this comment at Share with Twitter

Kiki

Posted at 11:39 PM on March 6, 2013  

@kiki = loser
Or are you actually Sandra Duncan you bipolar bytch DUH! as its a lil too coincidental how you both have made the exact same spelling error while posting the name Russaurd
LMFAO

 
Share this comment at Share with Twitter

Simone_11

Posted at 6:24 PM on March 6, 2013  

The same person is on HL everyday talking sh*t!! KIKI

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Sandra Duncan

Posted at 6:51 PM on March 6, 2013  

Simone_11
a bit rich as are you not also,up on here posting too,

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

sandra duncan

Posted at 7:18 PM on March 6, 2013  

@Sandra Duncan
I like you why are you saying that???? LMAO Now there is 2 of me!!!! Got to LOVE IT @Bonnie Fuller #PAY ME !!!!!!

 
Share this comment at Share with Twitter

jackie mendex

Posted at 6:05 PM on March 6, 2013  

If she got Chris why? Where her parents they let her get back with a men who beat her cause she found out he cheat she got some big prombles this is not funny but who does the thing Rihanna do and not crazy everybody thinks that’s cool no it not i bet u Tina turner would never went back to Ike and she had kids wit him.Smh at the women on her defending her cause she got good music, or green eyes, she rich or she suppose to be sexy or pretty if you her true fan you want her to be health

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

sandra duncan

Posted at 6:27 PM on March 6, 2013  

@Jackie Mendex
Are you GOD?? Who are you to judge?? Is it not RIHANNA’S LIFE TO LIVE??? It is not my life nor yours who RIH chooses to be with should not affect the way you feel about her as a FAN a true FAN is there for their work as an ARTIST not their private lives we can only wish them the best when it comes to their personal lives NOT TO BE JUDGMENTAL because we are not GOD!!!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Kiki

Posted at 8:30 PM on March 6, 2013  

@ Sandra
Sorry but you do seriously chat some bullshid sometimes, as of course an entertainer personality is gonna affect the way you view them as a person. So if Riri was a secret paedophile you would still support her as an artist

 
Share this comment at Share with Twitter

....

Posted at 5:37 PM on March 6, 2013  

It’s probably because chris is using rihanna’s money to feed kae.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

sandra duncan

Posted at 6:01 PM on March 6, 2013  

@NO NAME
Well she is not getting much because she looks malnourished the only thing big on that girl is her head with her crypt keeper hands and ugly a** tats lmao BTW Rih is not supporting CB baby that’s why he is working right now in Ghana and from there to ATL The only person that don’t work is KT Ooh I forgot she is a designer with no line and a model with no runway SMGH Don’t worry she will get her meal ticket soon or she can just f*** for her rent ;)

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Kiki

Posted at 6:17 PM on March 6, 2013  

@ sandra
so apart from Melissa Forde being Rihoe sidekick,what does she actually do for a living??
oh my bad that is her job as she’s gets paid for being Riri ride or die sidechick/kick
lol

 
Share this comment at Share with Twitter

sandra duncan

Posted at 6:33 PM on March 6, 2013  

@KIKI
Why are you asking me about MEL??? Anyway I do have a couple of ride or die friends like MEL that’s the only kind of friends to have ;) If I had money they would be riding with me too!! BTW what does BIG HOOD do for CB???? or even KIDRED ??? #STUPID What about Psycho for KT??? Well we all know what Teyana does for her!!!! lmao

 
Share this comment at Share with Twitter

Kiki

Posted at 8:32 PM on March 6, 2013  

@Sandra
you joker as you claim you dont hae a problem with Kae, but yet you on here cussing her out every minute.

 
Share this comment at Share with Twitter

Judy

Posted at 11:44 PM on March 6, 2013  

@Sandra Duncan, Lol!!!! You are so right, maybe Kiki and temp Simms can help her get the johns, three fir one special!!, lmao!!!

 
Share this comment at Share with Twitter

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 8,372 other followers