Rihanna’s Intruder Arrested At Her California Home — Scary Details

Fri, February 22, 2013 11:21am EDT by 22 Comments
Rihanna Intruder Arrest
Splashnews, FameFlynet

Leave a Reply

To comment, please fill in the fields below, enter your comment and select the Comment button.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

View Comment

bvire

Posted at 11:00 PM on February 24, 2013  

What else is New? What nothing to say anymore ! bye? duh!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

until the fg dayz

Posted at 12:47 AM on February 24, 2013  

it Trun out to be the wrong home and also hope Rihanna put a lock in her home next time when some stanger want to come & looks for her

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

WTF

Posted at 6:00 PM on February 22, 2013  

Lmao miss sandra youre so so wrong eh lol get em!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

bvire

Posted at 12:27 PM on February 23, 2013  

WTF! DUH WHAT ARE SAYING IN ENGLISH? WHERE COME FROM? OUT OF THE WOODS SOMEWHERE?

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

sandra duncan

Posted at 5:35 PM on February 22, 2013  

WOW!!! All 3 project HOODRATS and the CRACKBABY @real posting at the same time. What happened you guys are offended well I am sorry(not). Go get your girl RICECAKE talking about she is not upset that CB is with RIH everybody knows she/he is BUTT hurt. lmao

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

TEMP SIMMS

Posted at 5:20 PM on February 22, 2013  

@ meme, the only difference is that we #teamricecakes are broke and Rih#oe has millions & keep multiplying by the day… That’s why we send Kiki (karrueche) to scavange Ris house in Spider mans suite.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

bvire

Posted at 12:29 PM on February 23, 2013  

THE DUMBO’S ARE HERE TODAY! TEMP, MEME THE PEE PEE, AND DRAGON LADY KIKI! WHERE THE OTHER STOOGES! AT? HA! THE DUMBO’S! THE LEFT FIELDER’S.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

meme

Posted at 5:08 PM on February 22, 2013  

Thank you temp!! These are beautiful girls. I’ll take christine millian anytime. That’s a compliment. She’s beautiful with a beautiful,cute,sexy,and petite body. I’ll take that over string beans rihanna anytime. Or what I call her a tree that dogs love to hump and then piss on after. Lol. Please don’t call me rihanna. That will be an insult. I’m a one man girl.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

bvire

Posted at 12:32 PM on February 23, 2013  

MEME PROBABLY DON’T HAVE A MAN PERIOD SHE LIVES ON HERE WITH THE REST OF THE FOUR STOOGES! NO LIFE DREAMERS!!! HA!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

TEMP SIMMS

Posted at 4:21 PM on February 22, 2013  

Here we are the groupie… #TEAMRICECAKE!!! , Kiki (Kae) Meme (Christina milian), really, JLaC, & Me Temps, you know who!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Team Black Dirty Whores

Posted at 3:49 PM on February 22, 2013  

#TEAM BLACK DIRTY WHORES!!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

illiterate Sandra

Posted at 3:45 PM on February 22, 2013  

@Sandra: Illiterate hoe. You can try using a period at the end of every sentence and there is only one for in a sentence. Not two. Please make your corrections dumb whore.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

really

Posted at 3:39 PM on February 22, 2013  

The only kae name coming out of someones mouth the most is yours sandra. This is not kaes blog but her name kept staying pressed from your mouth. I think you’re also obsessed with kae. Even if noone is mentioning kae at all but kae seem to always be in your mind. The hate is real. Stay pressed on kae girl. You’re the ones keeping her stay relevance. The thirst is real. Dehydrated,illiterate hoe just like how your mother raised you. Like mother,like daughter,like idol.lmfao.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

really

Posted at 2:28 PM on February 22, 2013  

It’s just sandra. Looking for some crack and you know how obsessed she is with rihanna.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

sandra duncan

Posted at 2:40 PM on February 22, 2013  

@really
No it’s your mother looking for for CB to give him some head for gas money You know you’re a crack baby lol Damn you’re mother should have stop smoking crack when she was pregnant with you SMGH Why don’t you go see if there is a KT post so you can comment on that ooh I forgot she is only relevant when they are talking about CB and RIH lmao GTFOH you #TEAM RICE CAKES

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Cali Gurl

Posted at 1:40 PM on February 22, 2013  

It was probably Koo Koo. You know she/he is obsessed with Rih.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

sandra duncan

Posted at 1:35 PM on February 22, 2013  

I think it’s KT and they mistook her for a little Asian boy or probably JRyan poor things they must have ran out of gas money lmao Anyway RIH is gorgeous she has stalkers on the blogs and off the blogs RIH stay KILL(pun intended)ing them lol BIRDS go get your girl!!!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Kiki

Posted at 1:27 PM on February 22, 2013  

he prob just wanted some weed lol

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

perry

Posted at 7:36 PM on February 27, 2013  

or sex. Remember she’s always posting her naked self. I believe Riri invited him.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

TEMP SIMMS

Posted at 1:26 PM on February 22, 2013  

Confession! It was Kiki dressed as Spider-Man looking for Rihannas diamonds.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

bvire

Posted at 12:34 PM on February 23, 2013  

KARRUECHE, IS TH E BACK-UP-WOMEN! IT’S TRUE TOO! BYE! HA!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Blessed One

Posted at 12:55 PM on February 22, 2013  

Very Scary! Praying for Ms. Rihanna’s safety and glad she wasn’t home when this happened.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter