Chris Brown Publicly Defends Rihanna Against Her Haters

Thu, January 24, 2013 11:52am EDT by 104 Comments
Chris Brown Threatens Rihanna Haters
SplashNews, Courtesy Of Instagram

Leave a Reply

To comment, please fill in the fields below, enter your comment and select the Comment button.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

View Comment

Judy

Posted at 8:33 PM on January 24, 2013  

What the raasclaat!!! @kiki girl, that’s not how jamaicans spell bomboclaat!!! How are you gonna correct someone when you can’t spell it either. Di whole a unnu need fi pussyclaat shut up, don’t be trying to speak our lingua!!!! Bloodclaat idiots!!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

twp

Posted at 8:56 PM on January 24, 2013  

@ judy raeee!!! Judy yuh comment tun up till it buck,nuh fuk wid we lingua…DWRCL!!!BOOM BAM CONNECT……..lmfao!!!!!!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

sandra duncan

Posted at 9:37 PM on January 24, 2013  

@Judy
BLAP BLAP 2 GUN SALUTE lmao

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Kiki

Posted at 10:08 PM on January 24, 2013  

@Judy
shut the fck up with your fake *ss sourpuss renking pussyole mouth post, you pathetic bipolar bytch.
if your gonna try throw shades at me come on here with your correct screen name you douche bag

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Kiki

Posted at 10:14 PM on January 24, 2013  

@ judy but wait are lingua stupid bytch when my dad was born in JA
and i can spell whatever words i feel fit to spell anyway i like

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

unapologetic

Posted at 8:02 PM on January 24, 2013  

I tell u what those three mouseketeers don’t have any thing going on for themself ,all know is bully, calling pleople name, it really sad.@sandra and co don’t waist your time with people like that.u don’t see me waist my time comment on kae articles bcse I’m not interested on her business,I don’t care what she do or does I’m only here for rih point blank. Sometime we needs to ignore they tantrums,the are babies. Pls let focus on positives. Peace and love.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Kiki

Posted at 10:34 PM on January 24, 2013  

@unapologetic i am so intimidated by your words basically thoughs on here that cant tek it dont dish it out then,cus i sure as hell will not be bullied on here by these hypercritical groupies

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Kiki

Posted at 7:45 PM on January 24, 2013  

@ DUNCAN YOU STATE
@KIKI
What are you crying? The word is bumboclatt okkk and you still average. So STAY CRYING B****. HATER!! and you know I am not lying truth hurts huh??? NAVY

crying over what exactly? what me’s gonna be crying over some hoe *ss net troll lol
and it my god dam prerogative on how i spell bumberclat
i know and you know that i look way better looking then you,so girl you keep sucking on your dildo now

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

yup

Posted at 7:43 PM on January 24, 2013  

BIG UPS to Sandra Duncan. We are NAVY BABY!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

yup

Posted at 7:38 PM on January 24, 2013  

KIKI and MEME you guys sound so corney. Who
the heck is GREG? cornballs..

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

meme

Posted at 7:31 PM on January 24, 2013  

@yup: you look like one of those girls who tried for the strip club but they said they’re not hiring…lol

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

meme

Posted at 7:26 PM on January 24, 2013  

@yup: you are Gregs sidepiece…eeewwww…just the name makes me cringe…lol.yuck. and sandra is Greg main peice…hahaha.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

yup

Posted at 7:22 PM on January 24, 2013  

Kiki look like one of those girls that try out fot
a Diddy girl group and don’t get chosen.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Kiki

Posted at 7:33 PM on January 24, 2013  

@ yuck aka yup
your posts sound like a juveniles

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

yup

Posted at 7:18 PM on January 24, 2013  

SIMMS CARD PLEASE. Now when someone else
Stands up. You get mad right ? Remember you
Was TALKIN that TALK word called FORGIVNESS
where is it now? I know meme would be TEMPYS
side piece. :) :)

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

yup

Posted at 7:02 PM on January 24, 2013  

Kiki the CLOWN and TEMPY belong together.
ADD one more. MEME the princess FROG.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Kiki

Posted at 7:13 PM on January 24, 2013  

@ yup aka Sandra Duncan my response
yawn (rolled eyes) Retard

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

sandra duncan

Posted at 7:35 PM on January 24, 2013  

@KIKI
YUP is not me. BIG UP to YUP NAVY ALL DAY!!!!

 
Share this comment at Share with Twitter

yup

Posted at 6:58 PM on January 24, 2013  

Tempy Simms card. Holla :)

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Genean

Posted at 6:45 PM on January 24, 2013  

Why do some of you people take other people’s lives so seriously? You have nothing to do with them yet you sit on a blog and go at each other like their business is taken food out of your mouth. The IG pic was a joke. Chris liked it and apparently thousands of others liked it as well. You guys have taken this to another level talking about he disrespecting her because he went to an ex’s party and another ex was there. Why argue about what works for someone else? Draya like Chris Kae like Chris Rih loves Chris and millions of others wouldn’t mind being in his bed………so what! Ya’ll men disrespect ya’ll on a daily basis and ya’ll still provide services to them!!!!!! Get off they d!ck

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

sandra duncan

Posted at 7:02 PM on January 24, 2013  

@Genean
You are so right but the unnecessary Hate that RIh receives form these 3 girls I cant help but to comment.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Kiki

Posted at 7:15 PM on January 24, 2013  

@ Duncan
hush your bumberclart mouth you contradicting liar

 
Share this comment at Share with Twitter

sandra duncan

Posted at 7:31 PM on January 24, 2013  

@KIKI
What are you crying? The word is bumboclatt okkk and you still average. So STAY CRYING B****. HATER!! and you know I am not lying truth hurts huh??? NAVY

 
Share this comment at Share with Twitter

Kiki

Posted at 6:15 PM on January 24, 2013  

@ yup
bytch i am not white my ethnicity is Latino & black

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

TEMP SIMMS

Posted at 6:04 PM on January 24, 2013  

Exactly he has disrespected her on soooooo many levels so many times its sicken to watch. But again….her fans will swear Chris was not talking bout RIRI on that song, even though the majority of people in the hip hop community believed he was!!!! And he never refuted those statements!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

TEMP SIMMS

Posted at 6:01 PM on January 24, 2013  

@Sandra Duncan. How you gonna call someone a hoe, but you sucking on KAE Cl*t each week now wearing your best NAVY uniform! Girl you an your internet thugs don’t scare anyone!! And he was at that party with KAE last night. SEE pics on mediatakeout, but i know everyone will swear it was just BUSINESS!!!!!!!
***** Im really flattered that you think about me when im not on the blog! Thanks Sandra for the shout outs!
** MEME girl you keep speaking your mind on this blog. Her fans thinks they can dictate what everyone says about their idol, but they don’t run sh*T sitting behind a computer screen, or telephone key pad. Hell everybody can talk sh*T with a hidden identity!!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

lsdjla;sdj;adslgd

Posted at 5:58 PM on January 24, 2013  

Funny because he was one of the people calling her a hoe just a couple of songs ago, they are so up and down I don’t even know how they keep up!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

TEMP SIMMS

Posted at 5:52 PM on January 24, 2013  

@Yup ( sandra) Bit*H it’s called a job, an I can say what ever the fu*K I want to about RIRI , Chris, or any body else I want to, because like so many of you Im not fazed by a celebrity nor am I scared ( even with the 300 hundred pound bodyguard). How Chris gonna defend RIRI’s honor when he split her face open with his shoe!!!! an you commenting on how KIKI look. Wheres your fuc*king pic. Yea thats what i thought.You probably look like the brick wall on the side of my house-LOL

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

sandra duncan

Posted at 6:32 PM on January 24, 2013  

@TEMP SIMMS
Now you know you don’t own a home. So stop lying. You waiting for that CELEB like your girl KT won’t happen sorry to disappoint you B****. If KIKI puts her pic up it is my pleasure to give my opinion and she is AVERAGE. So you and her can go cry now. lmao

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Kiki

Posted at 7:01 PM on January 24, 2013  

@ Duncan
i’ve done modeling before and plenty men of all ethnicitys find me appealing so not doing too bad for a female who’s average looking lol

 
Share this comment at Share with Twitter

sandra duncan

Posted at 7:34 PM on January 24, 2013  

@KIKI
Now you sound like your girl KT. LMAO No wonder you are a fan. #BASIC B*****

 
Share this comment at Share with Twitter

Kiki

Posted at 8:00 PM on January 24, 2013  

@ Duncan how the fck do i sound like Kae what jus cus i’ve done modelling
i have a day job and did not rely on my modelling work as my basic income

 
Share this comment at Share with Twitter

YME2

Posted at 5:04 PM on January 24, 2013  

But then he also liked hat picture of a shoe Karrueche posted..

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

kyla

Posted at 4:37 PM on January 24, 2013  

Who cares? He is a young man n this is the types of things they do. Let him live young wild n free. I’m 23 and that’s wat I’m doing.
As far as Rihanna if people think she is a hoe so be it
We don’t no her personally so all we can go off is her image which clearly says she is a hoe. Either way I could care less because they are young and its a free country. They r doing them so everyone needs to do that same

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Ashlee

Posted at 4:25 PM on January 24, 2013  

One thing, honestly i cant say that I think that she’s a whore only because shes only officially been linked to Chris and the beautiful eyed football dude. Drake- PROVE IT. she never showed genuine interest in him. Who else???? MEEK? dont believe it prove it.. who else? Like honestly its all been speculations no straight proof so i cant say I thinks shes a whore. Anyway; I love Chris and Rih!! They love each other on a level that most will never understand- and its not their job to prove it to ANY of us! :) As for karreu…carruech.. that little asian boy i hope she finds happiness- NOW WHERE BRAD AT? lmao

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Ashlee

Posted at 4:22 PM on January 24, 2013  

One thing, honestly i cant say that I think that she’s a whore only because shes only officially been linked to Chris and the beautiful eyed football dude. Drake- PROVE IT. she never showed genuine interest in him. Who else???? MEEK? dont believe it prove it.. who else? Like honestly its all been speculations no straight proof so i cant say I thinks shes a whore. Anyway; I love Chris and Rih!! They love each other on a level that most will never understand- and its not their job to prove it to ANY of us! :) As for karreu…carruech.. that little asian boy i hope she finds happiness- NOW WHERE BRAD AT? lmao

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Sandra Renee

Posted at 3:28 PM on January 24, 2013  

Greetings –

Some folks have expressed that Karrueche is a victim… On two sites, it’s been posted that she ditched her boyfriend for Chris Brown. One site expressed that she ditched him and was seen with Chris Brown the next day… Whether that’s true…

Perhaps some media folks will interview THAT Karrueche’s ex boyfriend…if he’s so inclined…

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

low blow

Posted at 3:16 PM on January 24, 2013  

good god. this a serious story tho. lol. this is just a fun picture. just like one of million pictures. and he knows she does alot for money and fame. i doubt he’s upset she got that image. she fueled that. yeh what. and he dissed her hoeism even the same way before in that one track he did. so i don’t get why he’s playing it now. he obviously likes all his fame hoes. he’s with all of them. still whether the weed made him forget a lot he’d have denied before or this is just another stunt to stay relevant and build up another fake image.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

nel

Posted at 3:13 PM on January 24, 2013  

chris doest know what he want! How can he be playing two women or does he want to die befor his time. Rihanna we love you.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

nel

Posted at 3:12 PM on January 24, 2013  

chris doest know what he want! How can he be playing two women or does he want to die befor his time. Rihanna we love you

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 7,947 other followers