Announcement! Nina Dobrev & Ian Somerhalder Beat Kristen Stewart & Robert Pattinson As Hottest Vampire Hookup!

Tue, September 21, 2010 1:47pm EST by 112 Comments
Loading video...

Over 300,000 votes were counted and it is Nina and Ian that readers agree are the hottest human-vampire couple!

Move aside Robert Pattinson and Kristen Stewart, there is a new couple HollywoodLifers prefer to see steam up the screen! In the narrowest of margins, Nina Dobrev and Ian Somerhalder have defeated quintessential human-vampire couple R-Patz and K-Stew as the hottest vampire hookup! Twilight nation mourns!

As we previously mentioned, the Sept. 9 season premiere of The Vampire Diaries featured one of TV’s steamiest scenes ever between Ian and Nina, and now you can relive it all above.

So HollywoodLifers, what do you say about this new hot couple?


CHECK OUT OUR ORIGINAL POLL & SEE THE RESULTS FOR HOTTEST VAMPIRE HOOKUP!

Leave a Reply

To comment, please fill in the fields below, enter your comment and select the Comment button.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

View Comment

Tessa

Posted at 9:34 AM on September 22, 2010  

Ok, everybody knows that vampire diaries won’t be forgotten in time. those first books were written in 1992 and there are still coming more and more books. they even made a tv show.
But the twilight books got a movie. people liked to movie and started reading the books. stephanie meyer wasn’t known before people. l.j. smith was already writing books.
we’ll see wich books will be forgotten.

And don’t talk crap about wich is better.
We all know the anwser to that question.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

robsten

Posted at 4:22 PM on September 23, 2010  

SM WAS KNOWN BEFORE IF SHE WASN’T HER BOOKS WOULDN’T HAVE SOLD MILLIONS SO GET YOUR FACTS RIGHT. TWILIGHT WON’T BE FORGETEN. EVERYONE I KNOW DOESN’T EVEN KNOW WHAT VAMPIRE DIARIES IS! LOL BUT LIKE EVERYONE KNOWS WHAT TWILIGHT IS BY NOW. SO STOP BEING BITTER.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

NatK

Posted at 4:40 PM on September 26, 2010  

SO STOP BEING BITTER.

I’m sorry but I think your the one that being bitter. Just because your beloved Robert & Kristen didn’t win one online poll.

 
Share this comment at Share with Twitter

Delena

Posted at 9:33 AM on September 22, 2010  

So glad Nina & Ian won! :D
I’m sorry to all the Twi-hards who will probably hate me now but The Vampire Diaries is sooo much better and has a hotter cast!
I read all the Twilight books and loved them… but then saw the films and just laughed! They were terrible in comparison to the books, the acting wasn’t great and Rob Patz did not fit the Edward I had imagined. Ian Somerhalder and Paul Wesley are the perfect vampires, and are my favourites at the moment, followed closely by True Blood’s Alex Skarsgård.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

NatK

Posted at 4:21 PM on September 22, 2010  

I agree with all your comment.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Rossy

Posted at 9:26 AM on September 22, 2010  

Yes!!! Ian&Nina ftw

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Marcelle

Posted at 9:12 AM on September 22, 2010  

YES ! lan e nina forever !

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Damon_Love

Posted at 7:55 AM on September 22, 2010  

yeeeeee♥ Ian&Nina Love♥

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Violet

Posted at 7:44 AM on September 22, 2010  

yeeeeessssssssssss!!!!!!!!!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

isabella

Posted at 7:09 AM on September 22, 2010  

YAY! i didn’t even vote and ian/nina still won :D
they’re SOOO much hotter then robsten!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Amy

Posted at 6:10 AM on September 22, 2010  

YAY, the best couple wins!!!
Ian and Nina are so hot together, i love this show!

Edward isn’t even a Vampire. He lives in the forest, he doesn’t eat people, and he sparkles. He’s obviously a fairy ;)

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

jen

Posted at 3:42 AM on September 22, 2010  

forget the sarcasm Angie. I think twilight will stay, since California State University has offered studies about it. Its strange, but true.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

jen

Posted at 3:35 AM on September 22, 2010  

twilight fans, eclipse is officially over the 300 million mark. Its now running towards the 700 million mark worldwide! Congratulations Robsten!

Kristen fans, an OSCAR buzz for Kristen in WTTR? Hopefully! Critics are raving about it.

Breaking Dawn will not be shot in 3-D. That’s the latest official statement from summit according to Gossip Cop.

Three of Rob’s films will be released in 2011. Bel-Ami, Water for elephants and Breaking Dawn part 1! Lucky guy!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

jen

Posted at 3:19 AM on September 22, 2010  

yup! The votes were running like 52.7 and it was change to 52.1 in a millisecond. VD votes were nailed. It wasn’t even moving, while Robsten’s are in a momentum. How? Unless there were 100, 000 inflock of VD fans to override .6% of the total votes in a millisecond.

What the hell is going on?:)))))!!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

jen

Posted at 2:43 AM on September 22, 2010  

my fingers are hurting! LOL! I voted 500 times for Robert and Kristen, and I will never hear the end of it from my fellow Robsteners! Ahuh..yes, they did not vote, because they do not know that there’s a poll going on for Rob and Kristen! Apparently, the 9million+ hits haven’t heard of the name HWL! LOL!

At least I did my part!:)))))!!!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Krystal

Posted at 7:17 AM on September 23, 2010  

You voted 500 times? You are VERY VERY VERY PATHETIC. Get a life psycho.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

robsten

Posted at 4:23 PM on September 23, 2010  

YOUR THE PYSCHO. let people state there opinions your so childish.

 
Share this comment at Share with Twitter

Raven

Posted at 2:15 AM on September 22, 2010  

When were Rob and Kristen ever hot? They shouldn’t have even been in the same category as Ian and Nina. And I’m pretty sure the Twilight fans knew about it, but who cares, Nina and Ian won! Well deserved, especially that sexy scene from episode one of the second season.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Silvia

Posted at 12:57 AM on September 22, 2010  

Yeah, I love Twilight just as much as any twi-hard, but how can they even compare to the hotness that was that Katherine/Damon scene?! they just can’t. Ian is by far the hottest guy to ever play a vampire. And I totally agree with LOL2, if they meant cutest scene, well Twilight would have won…

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Spuffy

Posted at 12:10 AM on September 22, 2010  

Nian FTW.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Angie

Posted at 11:25 PM on September 21, 2010  

Oh, I’m sure Twilight will be remembered…twenty years from now on a VHI special entitled, “Strange Fads of Early the early Millenium.”

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Lala

Posted at 2:28 AM on September 22, 2010  

LOL! THIS SO MUCH! xD

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Ellie

Posted at 10:15 PM on September 21, 2010  

Yay the best couple won. Ian and Nina are soooooo hot together.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

bellelise

Posted at 8:23 PM on September 21, 2010  

It was always funny that hollywood life wouldnt let the score go to 53. Would go to 52.99 and then go to 52.1. Rigged. last hit on HL………..RIGGED

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Jamie

Posted at 9:13 PM on September 21, 2010  

LMFAO I love how Twilight fans can’t accept that not everybody loves Rob and Kristen and lameass Twilight and not everybody thinks Edward Cullen is ‘the best vampire ever!’ Delusional, but I wouldn’t expect anything less from you Twi-hards.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Laura_GG86

Posted at 8:14 PM on September 21, 2010  

…ookkkk. If the “Twilight Fans” knew of this they would of won?…Yeah because there must be an “army” of them, Twilight and their Sparkly Vampires are unbeatable. Get over it they lost! How on Earth can anyone find Robert Pattison sexy! Ian on the other hand…Well that speaks for itself. :P

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Jamie

Posted at 9:11 PM on September 21, 2010  

LMFAO Everything you said is so true, especially about Ian vs. Rob.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

TeamBellandEdward

Posted at 5:14 PM on September 21, 2010  

I love how Vampire Diaries is good because they can do what they want it’s too bad the source material sucks.
Vampire Diaries will be forgettable in a couple of years and the actors will move on.
The Twilight actors will do better things too but at least the books are loved and will be favorites in peoples homes for years and years after the movies.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Lauren

Posted at 6:32 PM on September 21, 2010  

You make me laugh.
‘Vampire Diaries will be forgettable in a couple of years and the actors will move on.’

First off, the Vampire Diaries books were made sometime in the 1990’s, meaning, oh look the Vampire Diaries wasn’t forgettable for over 10 years and more books are still coming out.
Also, the Vampire Diaries books are also loved, becuase if they weren’t, well then it probably wouldn’t have been made into a show.
And you think Twilight will be unforgettable? Right.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Nina

Posted at 7:05 PM on September 21, 2010  

Well said Lauren! :D

 
Share this comment at Share with Twitter

Laura

Posted at 8:09 PM on September 21, 2010  

hahaha So true. I hate how people are so obsessed with Twilight and it’s Sparkly vampires….yeah that’s a reason why Vampires can’t go in the sun..right! :P

 
Share this comment at Share with Twitter

Jamie

Posted at 9:02 PM on September 21, 2010  

THIS.

 
Share this comment at Share with Twitter

LOL2

Posted at 12:44 AM on September 22, 2010  

I personally think that both stories are great, as far as the vampire diaries go I love their show but not their books and as for twilight I love their books but not their movies cause I dont really like the way the main characters act they just dont put much emotion into their parts though I love their stories and I dont care about the sparkly vampires it doesnt bother me much, its practically unessential so truly people just let that go… Anyways their victory was well deserved cuz they really are hot like really hot like I´m in all of his fan clubs hot =) Though I´m sure if it said cutest couple the score would have turned out differently (I mean 4 the fictional book characters)

 
Share this comment at Share with Twitter

Jamie

Posted at 9:02 PM on September 21, 2010  

Twilight is LAME. Those actors WON’T be remembered in year, but shows how much you know to not even be aware of the fact that the VD books were written and loved way before the Twilight books were ever written. Nice try, though. MAJOR FAIL.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

trudie

Posted at 11:07 PM on September 21, 2010  

yah two the tune of three hundred million,you muct be joking

 
Share this comment at Share with Twitter

Lala

Posted at 2:31 AM on September 22, 2010  

Hahahahaha! xD

The Vampire Diaries will be forgettable? I DOUBT it. TVD has a lead main character who is NOT retarded and lets her whole world swirl around some guy. Elena can live without Stefan and/or Damon if they choose to leave her. It will hurt her, but she can DEAL with it, unlike pathetic low-life Bella!

By the way dear, the Twilight actors HATE twilight. Seriously Robert Pattinson said that if edward was a real person he would a creepy axe-murderer type. And Kristen clearly is NOT like Bella in real life – except the awkwardness of course. I bet they laugh their asses off on set abotu how STUPID their lines are. But okay, if your thoughts makes you sleep at night, then I’ll leave you to it :)

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Kass

Posted at 5:09 PM on September 21, 2010  

The Vampire Diaries is going to get cut soon LOL … because the ratings have gone down and I agree. 2-3 million isn’t good enough and yes it’s better then some of the other shows on the CW but it will go down that path.
Supernatural and Smallville have kept their numbers steady so well see how Vampire Diaries in a year or two.

Vampire Diaries can gloat all they want but numbers tells you who’s more loved and trust me Twilight wins.
Polls don’t tell you anything. Book sales, DVD sales and facebook/Twitter numbers tell you who’s in charge SO EAT THAT. Move over ? My butt.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Sia

Posted at 5:03 PM on September 21, 2010  

This is bullcrap. I didn’t even know about this and I haven’t seen this on any of the Twilight sites. SO NO THEY DON’T WIN.
If the Twilight fans knew about this IT WOULDN’T HAVE BEEN A COMPETITION.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Jamie

Posted at 9:00 PM on September 21, 2010  

LMFAO Delusional. Nina and Ian beat Rob and Kristen on a poll done by HOLLYWOODLIFE itself. The numbers don’t lie. GET OVER IT. Not everybody is all ‘OMG, ROB AND KRISTEN ARE SO AWESOME AND ROB IS THE BEST VAMPIRE EVA!’ Psht, please.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

trudie

Posted at 11:05 PM on September 21, 2010  

you have to remember this is holllwoodlife,why wont they put the polls up that robert has won,iam glad you twelve year olds watch cw,that tells the whole story,hey hl,put the polls up that roberts winning.

 
Share this comment at Share with Twitter

Mary

Posted at 12:15 AM on September 22, 2010  

Are you forgetting that Ian beat Rob for sexiest beast too? I’m sure Twilight fans knew about that.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Jaaaaaaaaaaade

Posted at 5:02 PM on September 21, 2010  

Totally deserve this :D Real Vampires don’t sparkle…

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Kass

Posted at 5:10 PM on September 21, 2010  

Vampires can sparkle because it’s fantasy.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Laura_GG86

Posted at 8:16 PM on September 21, 2010  

hahaha Yeah I know. What was the writer thinking….”Hmmm What’s a good reason for why Vampires can’t go in the sun….hmmmm…oh yeah how about because they will turn all glittery and sparkly!” lol

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Jamie

Posted at 8:59 PM on September 21, 2010  

LMFAO I know, right?

 
Share this comment at Share with Twitter

Nina

Posted at 3:58 PM on September 21, 2010  

Ian thank you for helping us in this voting lol :D HELL YEAH! NIAN FTW ♥

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Jamie

Posted at 8:56 PM on September 21, 2010  

LOL I laughed so hard when he tweeted that. Gotta love Ian.

 Reply
Share this comment at Share with Twitter

Lena

Posted at 3:51 PM on September 21, 2010  

YEESSS!!!

 Reply
Share this comment at Share with Twitter